Sunday, December 1, 2013

My Future Aspirations

I wrote a few lines describing how great my life is going to be in a couple decades or so. Let me take you through わたしのせいかつ。

わたしはカリフォルニアのロサンゼルスにいます。わたしのうちはおおきいです。そしてあかいです。にわのしたに金があります。ニンテンドーのしゃいんです。あたらしいゲームをつくります。宮本さんはわたしがすきです。
わたしのじょうし
まいにち8じから4じまであたらしいポケモンをかきます。
つまとこどもが3人います。つまはエマ·ワトソンです。そして、いちばんきれいです。
わたしのつま。ビューテイフルですね。

かのじょとたくさんまちえいきます。ときどきつまはともだちにハリーポッターをよんであげます。みなさんはカボチャ(pumpkin) ジュースをのみます。とてもたのしいですね。
Alright, maybe this was more of a regurgitation of the dreams of my thirteen-year-old self than my actual ambitions, but you know what they say, shoot for the stars, because even if you fall, you'll land on the moon. I guess in Japan they'd say that you'd land on the giant moon bunny.

2 comments:

  1. おくさまはきれいいですね?はははは、ブログがとてもおもしろいです!わたしはまだわらってよ〜

    ReplyDelete
  2. とてもすてきなゆめですね。わたしもエマワトソンだいすきです。とてもきれいですよね。ゆめはおおきく!good luck on your dreams:)
    さき

    ReplyDelete